Paródiák

Blogparódiák, hírparódiák, meg minden egyéb, időnként verses formátumban, időnként prózában, ahogy éppen jólesik.

Ezt írjátok ti

Szakítósblog - az ördög akar járni veled!

2009.09.25. 08:07 | Droli | 15 komment

A Szakítós blog egy kis könnyed, „szerelmes” blognak tűnik, de sejtettétek, hogy valójában a sátán üzen rajta keresztül? Ezt fogom most bebizonyítani! Itt van például az alábbi, látszólag ártatlan poszt:

 

Sziasztok! Daniella vagyok, 16 éves, itt élek Budapesten, a szüleimmel. Pistivel most ismerkedtem meg, a nyári szünetben, a Városligetben, fagyizás közben. „Ne légy gonosz!” - mondta kishúgának; én felfigyeltem, ahogy beszél. Rögtön összeismiztünk, sétáltunk, megbeszéltük, hogy hív. Otthon nem bírtam magammal, vártam az üzijét! Valamit sejtettem, motoszkált az ördög, hogy valamit titkol. Este hívott: „gyere a parkba”! Kimentem, ő mondta: „dönts te, merre menjünk”! „Nézzük a templomokat, olyan szépek kivilágítva!” „Meg akarsz ölni sötétben?” - nevetett. „Látod ott a papokat? Fekete csuhában mennek, nem félnek a sötétben!” - válaszoltam. Ekkor megcsókolt; a legjobb csókot adta, majd megtörtént a „dolog”. Nagyon jó volt, de éreztem, itt valami nincs rendben. De reméltem, az érzéseim most nem helyesek, az ítéletnap még nem jött el. Másnap az üzenet már várt: „Elhagyott az erő tegnap, de nekem barátnőm van. Velünk sem volt semmi probléma, de van valami, egy dolog, ami miatt nincs értelme folytatni: én szeretem őt!” Ki akartam cseszni vele, nem hagytam, hogy legyőzzön: kinyomoztam a barátnőjét, elmondtam mindent, ne szórakozzon velem! Elítélhetsz, de ne felejtsd, lefeküdt velem, és nem mesélte el, hogy csaja van! Barátnőm mondta, a pasik ilyenek, némelyik maga a sátán, egy kis dugásért bevallja, kedvenc száma a Zanzibár Hiányzol-ja, de még 666 nőnek ugyanezt mondja, ha kell!

 

Látszólag a sztori teljesen ártatlan. DE! Tudjátok, mi a sátán száma? A 666! A szövegből csak minden 6. szót olvass össze (a névelő, igekötő, és a kötőszavak is szónak számítanak)! Segítségül aláhúzom ezeket:

 

Sziasztok! Daniella vagyok, 16 éves, itt élek Budapesten, a szüleimmel. Pistivel most ismerkedtem meg, a nyári szünetben, a Városligetben, fagyizás közben. „Ne légy gonosz!” - mondta kishúgának; én felfigyeltem, ahogy beszél. Rögtön összeismiztünk, sétáltunk, megbeszéltük, hogy hív. Otthon nem bírtam magammal, vártam az üzijét! Valamit sejtettem, motoszkált az ördög, hogy valamit titkol. Este hívott: „gyere a parkba”! Kimentem, ő mondta: „dönts te, merre menjünk”! „Nézzük a templomokat, olyan szépek kivilágítva!” „Meg akarsz ölni sötétben?” - nevetett. „Látod ott a papokat? Fekete csuhában mennek, nem félnek a sötétben!” - válaszoltam. Ekkor megcsókolt; a legjobb csókot adta, majd megtörtént a „dolog”. Nagyon jó volt, de éreztem, itt valami nincs rendben. De reméltem, az érzéseim most nem helyesek, az ítéletnap még nem jött el. Másnap az üzenet már várt: „Elhagyott az erő tegnap, de nekem barátnőm van. Velünk sem volt semmi probléma, de van valami, egy dolog, ami miatt nincs értelme folytatni: én szeretem őt!” Ki akartam cseszni vele, nem hagytam, hogy legyőzzön: kinyomoztam a barátnőjét, elmondtam mindent, ne szórakozzon velem! Elítélhetsz, de ne felejtsd, lefeküdt velem, és nem mesélte el, hogy csaja van! Barátnőm mondta, a pasik ilyenek, némelyik maga a sátán, egy kis dugásért bevallja, kedvenc száma a Zanzibár Hiányzol-ja, de még 666 nőnek ugyanezt mondja, ha kell!

 

Összeolvasva:

Itt most a gonosz beszél. Hív az ördög, gyere, dönts templomokat, ölni papokat a legjobb dolog! Itt az ítéletnap, az erő velünk van, nincs ki legyőzzön! Ne felejtsd el, a sátán száma 666!

 

Úgyhogy éberség, elvtársak! :-)

 

Mivel ez tényfeltáró paródia volt, hogy feloldjam a fagyos hangulatot, a végére ideírok két szakítós poént. Mivel elég pikáns lesz, ezért fogjátok be a gyerekek szemét, a nagypapáról vegyétek le az olvasószemüveget, én meg kisebb betűre váltok, mert a monitor is elpirult. Szóval:

 

Hogy mondják angolul, ha egy nőnek szó szerint ki van mindene?

Outlook.

 

Mi a közös a óvszerben, a Tescoban és a hadseregben?

Mindegyikben van g.ci bőven.

 

Bocs :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://blogparodia.blog.hu/api/trackback/id/tr581397202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

suo tempore 2009.09.25. 17:33:45

a csókok mindig "elcsattannak", vagy ami még undorítóbb az a "csókcsata", ezekért a szavakért nem olvasom a blogot már egy ideje

aszittem a paródia kicsit ütősebb lesz, ez a sátánozás elég erőltetetten próbálja az karikatúra teljes hiányát pótolni

gyenge volt, na

Droli · https://soundcloud.com/drolimusic 2009.09.25. 18:30:19

@suo tempore: Az ütősebb változat is kész van már, ez csak egy kísérlet volt. Hát, nem jött be.

Remélem, a végén a viccek azért megvannak, különösen az első :-)

psmith 2009.09.26. 08:21:15

:(

HALÁLOS IRAMBAN, akinek az egyik lába itt a másik zöld szemekkel

Ki pakolt a teszkóba?! volt-e katona, ki vette a gumit?!

kiskicsi, jó volt a tegnapi buli,
rendben van már a gyomrod?

gyere KVzni, a másodikon a folyosó végén új KV automat van!

HALÁLOS

psmith 2009.09.26. 08:22:15

HALÁLOS IRAMBAN, akinek az egyik lába itt a másik zöld szemekkel

jó hosszú. Érdemes végigolvasni? Valaki foglalja már össze!

psmith 2009.09.26. 08:27:58

Egy teljesen más nick, sose találod kiki vagyok

Hülye blogmotor, másodszor küldöm.
Szokásos tini story, összejöttek, megcsalta, kirúgta. Ráismertem Karfiol Orsi stílusára.

psmith 2009.09.26. 08:29:14

Egy teljesen más nick, sose találod kiki vagyok

Szokásos tini story, összejöttek, megcsalta, kirúgta. Ráismertem Karfiol Orsi stílusára.

psmith 2009.09.26. 08:33:48

KUKA

Én nem olvastam el. Nincs most időm ilyen hülyeségekre. Miért nem lehet valami normális történetet megjelentetni. Normális emberekkel, nem gyerekekkel.

Amíg nem lesz a fiú 27 éves, a neve Péter, a lány 25, a neve Ági,
én nem fogom elolvasni.

psmith 2009.09.26. 08:34:40

Egy teljesen más nick, sose találod kiki vagyok

Szokásos tini story, összejöttek, megcsalta, kirúgta. Ráismertem Karfiol Orsi stílusára.

psmith 2009.09.26. 08:38:32

Zőld Majom

A csaj egy ribanc ez egyértelmű. MNK

danaz · http://www.autostat.hu/autos-forum 2009.09.28. 12:12:48

Bezzeg én mind a kettőt egyszerre dugtam volna meg, mert akkora bika vagyok.

a.anami 2009.09.29. 18:57:01

:))) Hát ez kurva jó volt, én értettem.:)

Darkcomet 2009.10.10. 12:59:41

A szakitos blog mar onmagaban is nevetseges, nem nagyon van mit parodizalni rajta, de maga a post remek volt.

Maestro 2009.10.19. 20:30:30

de beteg vagy te droli:DDDDD
süti beállítások módosítása