Paródiák

Blogparódiák, hírparódiák, meg minden egyéb, időnként verses formátumban, időnként prózában, ahogy éppen jólesik.

Ezt írjátok ti

Birka nép - kutyakhaki

2009.08.21. 08:23 | Droli | 12 komment

Címkék: birkanép

Emlékszem, 1985 tavaszán Gorbacsovval ültünk a Moszkva kávéház teraszán, s megkérdeztem tőle:

- Figyelj, baszmeg.

- Mondd, baszmeg.

- Miért van az, baszmeg, hogy a proletariátus nem tudja élvezni a szocializmus hasznát, baszmeg?

- Nem tudom, baszmeg.

Később visszahallottam, hogy ezen a kérdésen annyira megsértődött, hogy emiatt bomlott fel a Szovjetunió.

Ezen a kérdésen kívül még egy téma izgat mostanában: miért nem kötelező a kutyáknak a hátsó villogó használata? Engem nagyon zavar, hogy mikor Blöki ül a járdán, s éppen végzi a dolgát, én majdnem rálépek. Ha lenne rajta egy sárga villogó, vagy egy elakadásjelző, akkor mindez nem történne meg!

Az ügyben levelet küldtem az Állatvédelmi Hivatalnak (ÁVH) és az Európai Parlament embervédelmi bizottságának (EPE), tudakolván, miért nem történt meg az ezirányú intézkedés? A válasz nemsokára megérkezett:

Tisztelt Uram,

Tájékoztatjuk, hogy továbbra sem áll szándékunkban a kutyákra is kiterjeszteni a sárga villogó és az elakadásjelző háromszög használatát. Egyrészt a gyakorlatban nehezen kivitelezhetőnek találjuk, másrészt meg úgy ítéljük meg, hogy ez nem egy jelentős probléma.”

Nem egy jelentős probléma? Nem a fenét! Egyszerűen nem fér a fejembe, hogyan lehet így élni! Egyszer voltam egy elakadásjelző-használati tanfolyamon, ahol megmutatták ennek helyes használatát: közvetlenül az elakadt tárgy mögé kell kihelyezni, legalább 50 méterre, s jól látható helyen. Hozzáteszem, kutyánál az 50 méteres szabály nem jó, mert ha közbeesik egy sarok, akkor rálépek a kutyára! Ebben az esetben 3 méterre kellene kirakni,a kutya mögé, az úttal merőlegesen. Mindenesetre a fenti bizottságokat feljelentettem az Ebhatóságnál (EBH). 

Elkezdtem aláírásokat is gyűjteni az ügyben, de a nem tudom, mi a szarért nem akarja a birka nép aláírni. A birka népnek jó ez így: rálép a kutyára, az visít, ő meg szaros cipővel megy be a lakásba.

Ilyenkor a pokol tombol bennem.

(A következő írásban arról lesz szó, hogy kötelezhető-e a Dávid szobor a biztonsági öv viseletére.)

A bejegyzés trackback címe:

https://blogparodia.blog.hu/api/trackback/id/tr901303700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Droli · https://soundcloud.com/drolimusic 2009.08.21. 08:54:17

@Strici: Nagyon szívesen :-)

Aki esetleg nem ismerné Strici munkásságát, az látogassa meg a birkanep.blog.hu-t, illetve a Munkahelyiterroron a kommentjeit. Bevallom, én nagy tisztelője vagyok (habár nem értek vele mindig egyet :-)

Utcamacska · http://utcamacska.blog.hu/ 2009.08.21. 10:18:57

@Droli: Isteni vagy - na megyek blogolok egyet - tegnap az ünnepre hivatkozva blicceltem - hátha én is sorra kerülök majd egyszer, valamikor a távoli jövőben :)

Slanger · http://tudtad.blog.hu 2009.08.21. 12:49:18

Megint fasza lett. Akárcsak a paródia alanya.

hummingbird · http://allasfoglalas.blog.hu/ 2009.08.21. 15:38:04

Kissé hiányolom a statisztikák követelését, egyébként remek. :D

nyíregyházi betti 2009.08.23. 04:05:11

@hummingbird: Én meg azt hiányolom, hogy Strici miért nem követeli a köztársasági elnök hivatalától, hogy az alkotmányból vezesse le a kutyakhaki problémát?????????? :-)))

nyíregyházi betti 2009.08.23. 04:40:23

@hummingbird: Én meg azt hiányolom, hogy Strici miért nem követeli a köztársasági elnök hivatalától, hogy az alkotmányból vezesse le a kutyakhaki problémát?????????? :-)))

nyíregyházi betti 2009.08.23. 04:41:53

Bocs, hogy kétszer ment el.
süti beállítások módosítása