Paródiák

Blogparódiák, hírparódiák, meg minden egyéb, időnként verses formátumban, időnként prózában, ahogy éppen jólesik.

Ezt írjátok ti

Autózz - a mozgássérült cselgáncsbajnok és a polszki

2009.08.31. 08:00 | Droli | 9 komment

Címkék: autózz

A mai levél arról panaszkodik, hogy mennyire általános ma már az erőszak a magyar utakon. De itt a végén legalább példásan rendezték az ügyet...

Egy tanulságos sztorit szeretnék megosztani a nagyérdeművel. Ismeritek Nagykovácsiban a Bajcsy utca és a Kossuth út kereszteződését? T alakú kereszteződés, jobbról jön a Bajcsy utca, balról egy repülő, előtte van két körforgalom, három stop tábla valamint négy kerék, szemben egy Tesco parkoló és a Cora, srégan baloldalról jön be a Vörös Hadsereg, középen a Mount Everest, felülről pedig egy Zeppelinről az amatőr sánta kéményseprők dobálják a diós muffint a gyorsan vezető autósokra. De az eset nem itt történt, hanem vagy 30 km-rel arrébb. Szóval éppen mentem a magam nyugodt kis 220-as tempójával a Ferrari legújabb F1-es tesztautójával, amikor egyszer csak bevágott elém egy kis polszki egy nagy Ladával. Alig tudtam megállni, majdnem megtoltam hátulról, mint részeg juhász a másnapos tehenet.

Kipattantam a kocsiból, odamentem a Ladához, letéptem az ajtaját, s a sofőr ürgét kiraktam az autó mellé. Ekkor az anyósülésen lévő felesége sikoltott egyet, de beletapostam a szájába, majd kidobtam a főút közepére, erre elhallgatott. Ezután szelíden megkérdeztem a sofőrt, hogy mi a k.rva any.ért vágott be elém, mikor nekem volt elsőbbségem? A sofőr nagyképűen annyit mondott, zöldet mutatott neki a lámpa, de különben is, mit képzelek én, hogy úgy megszorítom a kezét. Meg közben az asszonyát is elütötte egy platós IFA, szóval kérjek bocsánatot, mert ő zongoraművész, koncertre megy, s kicsavart kézzel nem tud játszani! Én alapjában véve nagyon nyugodt ember vagyok (kétszeres cselgáncs világbajnok és háromszoros mozgássérült), de ezzel a szánalmas dumával alaposan felhúzott! Hívni akarta a rendőrséget, de a mobilját kikaptam a kezéből, bedugtam a szájába, s közöltem vele, hogy szórakozzon azzal a jó k...va nénikéjével, de ne velem, mert ha még egyszer próbálkozik, szétb...om azt a k..csög fejét. Ekkor elkezdett sírni, hogy ne bántsam, meg ilyesmi, inkább ad nekem tízezer forintot, csak engedjem el, mert neki tovább kell mennie, s nem ér oda a hangversenyre. Erre megenyhültem, mert már tíz perce elfogyott a vodkám, melyet vezetés közben iszogatok, hogy ne rekedjek be a sok anyázás miatt, s kellett volna a pénz. Így a sofőrt és a felesége maradványait visszadobtam a kocsiba, jó utat kívántam neki, majd rágyújtottam. A Ladát.

Hogy mennyi erőszakos köcsög van az utakon!

A bejegyzés trackback címe:

https://blogparodia.blog.hu/api/trackback/id/tr941297182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Slanger · http://tudtad.blog.hu 2009.08.31. 08:07:19

"részeg juhász a másnapos tehenet" :))

psmith 2009.08.31. 15:14:03

Ez most nem annyira jó. :(
Az esetek 99%-a Budapesten történik, így nem a pestiek számára ismeretlen, hanem az ország számára ismeretlen kereszteződések szerepelnek, de szerencsére szinte mindig tesznek mellé térképet. Tehát elfért volna a posztban egy saját kezűleg rajzolt helyszínrajz. Hiányolom ráadásul a bunkó fekete BMW-s, esetleg ódis autóst, a cikázó motorost, esetleg a hülye biciklist.
Hogy a streetracer suzukisról már ne is szóljak.

Vorg a Halhatatlan Báró 2009.08.31. 20:28:28

Soha nem olvastam még Autózz blogot, de ez alapján nem is fogok. Mehetnek a fostalicska anyázások.
A tehén amúgy jó :D

váj mí 2009.09.01. 19:10:22

Semmi motoros, semmi biciklis, semmi kalapos skodás? Hmmm... de még egy árva xenon ködlámpa se nem ... sehol :(
Amúgy én ódis vagyok, de nem olyan ám ;)

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.09.02. 11:28:50

Nekem meg nem is szólsz, hogy ilyen van? Ha jelezted volna, adok néhány tippet, ami tényleg jellemző, mert majdnem minden hiányzik belőle, amit emlegetni szoktak rendszeresen.

Szóval a posztíró a hibás, aki biztosan motoros, szarjon sünt, ezért tart itt az ország! ;)))

ChPh 2009.09.15. 15:44:21

@SilentSound: jaja, van 1-2 hiánycikk :D
süti beállítások módosítása